2012. szeptember 4., kedd

Kiváló volt a mai edzés nagyon tetszett.

Érdekes, hogy a mai nap nem volt túl jó a munkahelyemen, így mire végeztem elég rossz kedvem lett, annak ellenére, hogy általában igyekszem pozitívan gondolkodni. Amikor leértem edzésre, a hangulat és a Dave-től hallottak erőt adtak, hogy elmúljon a rossz kedv és kapjak pár új gondolatot, vagy régit új formában, amik sikeresen tovább lendítettek a negatív hangulaton.

Szerintem érdemes kipróbálni, hogy ha van vmi problémád vagy csak nincs túl jó kedved és esetleg rég voltál edzésen, vagy még soha:) lejössz és biztos vagyok benne, hogy lesz vmi olyan téma, ami nem kifejezetten HOZZÁD szól, de egész biztosan NEKED (is segítségedre lehet). Ez most így elég bonyolultan hangzik, de aki tapasztalta már az szerintem megérti.

Ízekben gazdag, csodálatos holnapi napot minden olvasónak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.