2011. szeptember 1., csütörtök

Király volt a mai edzés, eleinte úgy éreztem, hogy "áh... ez nem az én stílusom", amíg nem mondta Dave, hogy "találjuk meg a rejtett dolgokat, amik ott vannak" és demonstrálta egy két durva mutatvánnyal, elég komoly dolgokat tudtunk összehozni: fájdalommal való kontrollálás miközben szétzúzom a talajhoz közeledő megtört ellenfelet... azt mondtam "Igen, ez már berzerkereknek való technika!". Ezt szeretem leginkább az edzésekben, hogy az alapelvek, amiket veszünk, a hozzátartozó technikák az én stílusomhoz hasonulnak, így a saját módszereimmel végezhetem ki az ellenséget. Habár igaz, hogy néha olyan mozdulatsort gyakorlunk, ami abszolút nem fekszik nekem, és kellemetlennek, röhejesnek érzem, amikor csinálom, de azért a legtöbbet magamhoz tudom igazítani, hogy teljes tűzerővel alkalmazzam azokat, ahogy kell!:)

Ami a bekeményítést illeti, ezen az edzésen még nem tapasztaltam, hogy keményebb lett volna, nem tudom, hogy a "bekeményítés" mit tartalmaz, de már nagyon várom! :)
GINREI!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.