2011. május 25., szerda

most hogy kis ideig megérlelődött bennem a múltkori edzés, valahogy nagyon megfogott az a rész, hogy ne ugyanazt csináljuk a támadóval, amit ő velünk (pl ha arcon üt, mi is arcon ütjük), mert akkor csak kiegyenlítődünk, de nem jutunk előbbre, hanem menjünk egyből tovább is és vegyük át a kontrolt
persze ezt idáig is tudtam taijutsu szinten, de most valahogy az életem többi részében is észrevettem, hogy erre figyelni kell és jobban látom ezeket a dolgokat

ezen kívül meg nagyon szokatlan és jó dolgok kezdenek történni, mindegyik olyan, ha néhány hónappal ez előtt valaki azt mondta volna nekem hogy meg fognak történni, akkor néztem volna rá, hogy "ja persze, hihető", de tényleg megtörténtek, nem tudom ez mitől lehet, de élvezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.